Wednesday, November 28, 2007

  من فعلا اينجام

سلام
من فعلا اينجام.

2 Comments:

  • مثل اينكه ميشه كامنت گذاشت!!!

    By Blogger Samaee, at 5:11 PM  

  • سلام
    دعوت به همكاري
    هفدهمين نمايشگاه ملي ژئوماتيك 89 از 19 لغايت 22 ارديبهشت ماه 1389 در سازمان نقشه برداري كشور برگزار خواهد شد.
    به لطف خدا امسال مجري نمايشگاه شركت تعاوني فرهنگ مهر مي¬باشد. سال 1388 نيز علي رغم تمامي كاستي¬ ها تلاش كرديم سطح علمي و بازرگاني نمايشگاه را نسبت به سالهاي پيش ارتقاء دهيم. امسال نيز در تلاش هستيم با رفع كاستي ها از جمله سازه هاي نمايشگاهي و سيستم سرمايش به كيفيت نمايشگاه بيفزاييم.
    اما آنچه كه براي شركت ما مهم تر است سطح علمي و بازرگاني نمايشگاه است از اين رو از تمامي علاقه مندان دعوت مي كنيم در هر يك از زمينه هاي زير كه مي توانند با ما همكاري نمايند:
    1 ـ برگزاري تورهاي علمي ـ دانشجويي
    بسياري از دانشجويان و علاقه مندان در شهرستان ها علاقه مند به حضور در اين نمايشگاه ملي هستند. ما سعي داريم با ثبت نام گروهي نسبت به برگزاري تورهاي علمي اقدام نماييم. اسكان و پذيرايي تورها بر عغهده شركت فرهنگ مهر خواهد بود. از تمامي علاقه مندان به خصوص انجمن هاي علمي دانشگاهها دعوت مي كنيم دراين زمينه با ما تماس برقرار نمايند.

    2 ـ كارگاههاي تخصصي
    معمولاً در ايام بعد از همايش بحث هاي علمي ژئوماتيك نيز به بوته فراموشي سپرده مي شود ما با برنامه ريزي كه انجم داده ايم در دو روز بعد از همايش نيز با برگزاري كارگاههاي تخصصي فضاي علمي نمايشگاه را ربارتر خواهيم نمود.

    3 ـ امسال نمايشگاهي متفاوت از سالهاي پيش برگار خواهد شد. دعوتهايي از كشورهايي عراق، افغانستان و ارمنستان داشته ايم تا بازرگانان و دانشگاهيان آنجا نيز جهت تبادل نظر و برقرار ارتباط بازرگاني در نمايشگاه حاضر شوند.
    دست تمامي علاقه مندان به دانش ژئوماتيك را مي فشاريم.
    با ما تماس بگيريد:
    www.expomehr.com
    info@expomehr.com
    5 ـ 77626804 ـ 021
    شركت فرهنگ مهر
    سالكي نيا

    By Anonymous Anonymous, at 1:34 PM  

Post a Comment

<< Home